Contul meu
coscump
Cosul este gol

 tele8ro-80hshadow


delivery-dollyLIVRARI


  Cine va livra produsele comandate ?


  Produsele comandate se livrează în toată tara prin curierat rapid.


  Când se procesează comenzile?


  Comenzile înregistrate pe www.tele8.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 17.00.
  Comenzile primite în intervalul Vineri ora 17:00 până Luni ora 08:00, precum si în zilele de sărbători legale vor fi verificate si trimise după acest interval.


  Când se trimit comenzile?


  Comenzile efectuate de Luni până Vineri până la ora 13:00 vor fi trimise prin curier în aceeasi zi. Comenzile efectuate de Luni până Vineri după ora 13.00 vor fi trimise prin curier în următoarea zi lucrătoare.


  În cât timp ajunge comanda?


  Termenul de livrare poate varia în functie de locatia dumneavoastră:
    24h - 48h pentru clientii aflati în zonele urbane
    48h - 72h pentru clientii din zonele rurale
Veti fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul când se va livra coletul.


  Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa mentionată în momentul când se livrează comanda?


  În cazurile în care nu veti fi găsit la adresa de livrare mentionată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat si vom anula comanda.


  Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea?


  Daca nu ati primit comanda vă rugam să semnalati acest lucru la numărul de telefon  +4 021 337 83 33 / +4 037 113 97 31 / +4 021 337 80 38, Fax: +4 037 287 07 06, sau email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


  Ce trebuie să stiu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?


  În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.


  Când si cum primesc factura fiscală?


  După finalizarea livrării comenzii veti primi factura fiscală pe adresa de e-mail sau direct de la curierul comenzii.


  Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?


  În cazul în care constatati că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzati (mentionând motivul refuzului pe borderoul de livrare) si să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon +4 021 337 83 33 / +4 037 113 97 31 / +4 021 337 80 38, Fax: +4 037 287 07 06, sau email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.